loading...
پویا دانلود- pouya download
pouya kazemian بازدید : 23 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

برنامه IQ Test v1.2 برای سنجش IQ طراحی شده است. بیشتر سؤالات از نوع تصویری هستند که اثر تفاوت‌های فرهنگی را به حداقل می‌رساند. شما باید به ۳۹ سؤال در ۴۰ دقیقه پاسخ دهید. اگر راجع به جواب سؤالی مطمئن نیستید، آن را رد کنید و وقتی به اطمینان رسیدید به سراغ آن‌ها بروید. معمولاً افرادی که IQ آن‌ها بین ۸۰ و ۱۲۰ است نرمال هستند، و افراد با IQ بیشتر از ۱۲۰، جزء انسان‌های نخبه به حساب می‌آیند.

pouya kazemian بازدید : 8 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

پس از انتظارهای طولانی، بازی حکم کاملا ایرانی برای اندروید منتشر شد! بازی Hokm را قبلا در سیستم عامل iOS شاهد بودیم و منتظر ارائه آن برای سیستم عامل محبوب یعنی اندروید بودیم که خوشبختانه پس مدت طولانی این بازی ارائه شد. این بازی از طراحی زیبایی بهره برده و شما در این بازی امکان تغییر پس زمینه بازی از جمله انواع فرش ها، عکس ها و… را دارید. این بازی، از هوش مصنوعی خوبی بهره می برد ولی امکان تنظیم سختی یا آسانی بازی فعلا در این نسخه موجود نیست ولی بازی در حد تعادل پیش می رود. صدا گذاری دقیق از ویژگی های دیگر این بازی است. در این بازی، آهنگ های سنتی ایرانی پخش می شود و همچنین صداگذاری کارت ها نیز به خوبی انجام شده است. ضمناً امکان قطع و وصل صدا ها در این بازی قرار داده شده است. ویژگی دیگر این بازی، امکان Fast Mode می باشد که اگر شما حوصله صبر کردن زیاد برای پخش کارت ها، جواب دهی بقیه بازیکنان ها را ندارید، به سرعت بازی کنید! تمامی قوانین شبیه به بازی حکم ایرانی می باشد و امتیاز هر تیم با چوب کبریت نمایان می شود! این بازی امکان دخیره سازی خودکار دارد، به این صورت که اگر شما ناگهان به هر دلیلی از بازی خارج شدید، برنامه بازی شما را حفظ کرده و با اولین ورود، اجازه ادامه بازی را می دهد. حاکم در هر دست، با یک تاج مشخص می شود و حکم هم در بالا سمت راست بازی مشخص می شود.

pouya kazemian بازدید : 13 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

این بازی سبب رشد فکر و ذهن واندیشه شما می شود . و شما را در گیر خود میند این بازی در کشور های خارجی و آسیایی به ویژه ژاپن و ایزان و چین و تایوان و.... دارای طرف داران زیادی است و شما می توانید این بازیارزش مند را از سایت ما یعنی (  www.Pouya-dl.tk ) دانلود کنید و از کزیت های این بازی بهره مند شوید .
pouya kazemian بازدید : 12 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

بدون شک Grand Theft Auto: Vice City یکی از ماندگارترین بازی های کامپیوتری می باشد که تا کنون ساخته شده است . در این بازی که به GTA 4 نیز شهرت دارد شما نقش یک مزدور را ایفا می کنید که در قبال دریافت پول به ماموریت هایی که برای او تعیین شده است می رود . یکی از ویژگی هایی که باعث گردید جی تی ای به محبوبیت بالایی دست پیدا کند قابلیت گشت و گذار آزادانه در محیط شهر با قابلیت انجام کارهای مختلف نظیر سوار شدن بر ماشین و موتور و … و در کنار مراحلی که به صورت ماموریت گنجانده شده بود . این بازی پس از موفقیت های فراوان در کنسول های مختلف و البته کامپیوتر ، اکنون آماده شده است تا کاربران اندروید را نیز برای مدت زیادی به خود مشغول کند . اگر شما نیز در گذشته از انجام این بازی لذت برده اید حتما هم اکنون می تواند یک حس نوستالژیک برایتان داشته باشد و اگر تا کنون موفق به انجامش نشده اید ، حتما پیشنهاد می کنیم آن را تجربه کنید .

pouya kazemian بازدید : 16 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

این بازی بسیار مهیج و اعتیاد اور می باشد و بازی خوبی برای پر کردن اوقات فراغت شما است از ویژگی های این بازی می توان به تنظیمات صدا و تصویر و رنگ پلیر ها اشاره کرد و تقسیم بندی سطح بازی به سه سطح easy, medium,hard,insaneاشاره کرد.

pouya kazemian بازدید : 17 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

اگر شما از آن عده هستید که علاقه زیادی به فوتبال دستی دارند، از این به بعد می توانید در هر کجا و هر زمان فوتبال دستی بازی کنید! در بازی زیبای Foosball 3D قوتبال دستی به طور زیبایی شبیه سازی شده است، و شما می توانید در آن به شکلی شبیه به واقعی فوتبال دستی بازی کنید.

pouya kazemian بازدید : 11 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

در بازی جالب و سرگرم کننده Cut the Rope: Time Travel به آمنام در سفرهایش به گذشته بپیوندید و به اجدادش با شیرینی غذا بدهید. این بازی یک ماجراجویی جدید و تازه است که در آن دو هیولا دارید که باید در هر مرحله به آنها غذا بدهید. زمانی برای از دست دادن وجود ندارد چرا که شیرینی ها باید هرچه زودتر به این هیولاهای باستان برسد. شش موقعیت هیجان انگیز مانند قرون وسطی، عصر رنسانس، کشتی دزدان دریایی، مصر باستان، یونان باستان و عصر سنگی وجود دارد که می توانید به آن ها سفر کنید و لذت ببرید. توجه کنید که اجداد آمنام منتظرند و در صورتی که دیر کنید خشمگین می شوند.

pouya kazemian بازدید : 18 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

بار دیگر بازی محبوب و دوست داشتنی Cut the rope با محیطی جدید! قورباغه ی به نام Om Nom برای یک سری آزمایشات پرفسور مورد آزمایش قرار می گیرد. در این بازی باید طناب ها را به نحوی ببرید که علاوه بر گرفتن ستاره ها،  قورباغه هم بتواند آبنبات آویزان بر سر طناب را بخورد. با گرفتن ستاره ها می توانید مراحل بالاتر را باز کنید. ترکیب رنگی و زیبایی طراحی این بازی منحصر بفرد بوده و دارای ۱۵۰ مرحله در ۶ قسمت می باشد. شاید بریدن طناب ساده باشد ولی در این بازی متوجه خواهید شد که به چیزی بیشتر از کشیدن انگشت روی صفحه نیاز است.

pouya kazemian بازدید : 15 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

بازی معروف Cut the Rope را همه میشناسید. بازی که در آن باشد شیرینی آویزان بر یک طناب را به دهان موجود سبز رنگ و با نمک بازی هدایت کنید. در این نسخه از بازی گرافیک بازی پیشرفته بسیار زیادی داشته است و همچنین در ۳۰۰ مرحله چند جعبه جدید به آن اضافه شده است.

لازم به ذکر است که این بازی بارها و بارها جوایز مختلفی از طرف جشنواره های مختلف دریافت کرده است و تا کنون چیزی نزدیک به ۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ بار دانلود شده است.

pouya kazemian بازدید : 17 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

Crazy for Speed بازی رقابتی اتومبیل رانی است. نهایت سرعت را با این بازی تجربه کنید و با ماشین فوق العاده خود به خیابان، شهر و حتی آسمان بروید. تعقیب دیوانه وار خود را آغاز کنید. آدرنالین تان برای اجرای این بازی سه بعدی باید به بالاترین مقدار برسد. واقعا شگفت انگیز است که سرعت بالا و تعقیب و گریز را احساس کنید. برای چرخاندن ماشین، گوشی خود را کج کنید و از ترافیک منحرف شوید. با لمس نمایشگر، سرعت تان بیشتر هم خواهد شد و با جمع آوری سکه ها، قفل ماشین های جدید را باز خواهید کرد.

pouya kazemian بازدید : 32 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

بازی منحصر بفرد Critical Strike Portable از سری بازی های در ردیف کانتر استریک است. در این بازی جذاب شما رهبری یک گروه ضربت را به عهده دارید. شما باید از نقشه های زیادی که در این بازی در نظر گرفته شده استفاده کنید و مکان دشمنان را شناسایی کرده و با آنها درگیر شوید. از ویژگی های این بازی تنوع اسلحه ها و مکان ها و گرافیک بالای آن است. همچنین از امکانات این بازی می توان به امکان بازی چند نفره و آنلاین اشاره کرد.

pouya kazemian بازدید : 20 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

Beautiful Widgets مجموعه ویجت هایی زیبا، کاربردی و محبوب بین کاربران اندروید است. این مجموعه شامل ست های ویجت ساعت، تاریخ، آب و هوا و ترکیبی از آنها با قابلیت پشتیابی از پوسته است. به وسیله این ویجت ها می توانید فضای اسکرین گوشی خود را زیبا کرده و به آن تنوع ببخشید. ویجت ها دارای طرح و رنگ بسیار زیبا و قابل انتخاب می باشند. همچنین برای راحتی کاربر در چندین اندازه طراحی شده اند.

pouya kazemian بازدید : 27 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)
 
 
خته نرد یکی از بازی های محبوب مهارتی و فکری دنیا می باشد که خصوصا ایرانیان در آن تبحر خاصی دارند. از نظر تاریخی، ایران خاستگاه این بازی است و هم اکنون در تمامی دنیا به خصوص در کشور های غربی رواج دارد. بازی Backgammon یکی از بهترین بازی های تخته نرد اندروید می باشد که سرعت بالا، روان بودن، گرافیک عالی جذابیت آن را دوچندان کرده است.  شما در این بازی امکان انتخاب رنگ مهره ها، میزان سختی، تنظیم امتیاز ها و تغییر زمینه را دارید و حتی می توانید ۲ نفره با دوستانتان بازی کنید.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 1,920